ΕΣΠΑ
Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο Cookie Consent Settings

Ανακοίνωση για την είσοδο στο Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

Η ισχυρή καταιγίδα που έπληξε την περιοχή των Καλαβρύτων προκάλεσε την πτώση τμήματος δέντρου που βρίσκεται στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης, μπροστά από την είσοδο του Δημοτικού Μουσείου Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος.

Για λόγους ασφαλείας και έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες απομάκρυνσης των κλαδιών και αποκατάστασης του χώρου, η είσοδος των επισκεπτών στο Μουσείο θα πραγματοποιείται προσωρινά από την είσοδο επί της οδού Αγίου Αλεξίου.

Ζητούμε την κατανόηση των επισκεπτών μας για την προσωρινή αυτή αλλαγή και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.

Κατηγορία