Image


 

Σχεδιάζετε μια επίσκεψη στο Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος; Πληροφορίες


 


Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

Επίσκεψη

  • Image
Σ' αυτό το συμβολικό κτήριο οι κάτοικοι της πόλης των Καλαβρύτων γνώρισαν και υπέστησαν τη βαναυσότητα της ναζιστικής θηριωδίας.

Μνήμης Απάνθισμα

  • Image
Λόγοι-επετειακές ομιλίες, άρθρα, επιστολές, μαρτυρίες, λογοτεχνικά κείμενα (πεζά-έμμετρα), δημοσιεύματα κ.α.

Νέα

Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και για λόγους ασφαλείας  έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες απομάκρυνσης των κλαδιών και αποκατάστασης του χώρου, η είσοδος των επισκεπτών στο Μουσείο θα πραγματοποιείται προσωρινά από την είσοδο επί της οδού Αγίου Αλεξίου.Ζητούμε την κατανόηση των επισκεπτών μας για την προσωρινή αυτή αλλαγή και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.
Καλάβρυτα 23-06-2026 Αριθ. Πρωτ. 216Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ ΗΠρος:Όπως ο πίνακας Αποδεκτών
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΔΕΥΤΕΡΑ, 1 Ιουνίου 2026το Μουσείο θα παραμείνει ανοικτό 09:00 π.μ. –16:00 μ.μ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΜε ιδιαίτερη επιτυχία και σημαντική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου 2026 στην Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η σημαντική εκδήλωση με θέμα: «Άυλη Πολιτιστική & Θρησκευτική Κληρονομιά – Αειφόρος Ανάπτυξη και Προβολή».Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Εφαρμογή ΞενάγησηςΛήψη στο App Store Αποκτήστε το στο Google Play

Περισσότερα ...

Εκδόσεις Μουσείου

  • Image
Από το Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος έχουν εκδοθεί και διατίθενται...

Από το βιβλίο επισκεπτών

Αυτό το μουσείο είναι ότι πιο συγκλονιστικό και συγκινητικό έχω ζήσει. Αυτό το μουσείο είναι το μόνο πράγμα που με συνδέει με εκείνα τα χρόνια και είμαι πάρα πολύ περήφανη που το επισκέφθηκα. Τώρα πια ξέρω την ιστορία του τόπου μου που τόσο αγαπώ. Υπόσχομαι να μην ξεχάσω ποτέ αυτήν την εμπειρία.
Ελένη Αναστασοπούλου, 11 ετών, 1/5/2010
Ήρθα χαρούμενη σε ένα μουσείο... για επίσκεψη.
Έφυγα σφιγμένη...
Μακάρι κάθε μουσείο να μας το έκανε αυτό.
Γ. Τ., 6/4/2013
Ίσως να μην έχω να πω τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από αυτά που οι φωτογραφίες και τα ενθύμια της τρομερής εκείνης εποχής μας αναδεικνύουν και μας θυμίζουν. Οι μνήμες, τραγικές και δυνατές μας συγκινούν και μας μαθαίνουν να μη λησμονούμε και ταυτόχρονα να βλέπουμε μπροστά για ένα κόσμο ειρήνης και ευημερίας. Αυτά που έχουν ανάγκη οι νεώτερες γενιές. Συγχαρητήρια σε όσους έχουν συμβάλει και συμβάλλουν στην λειτουργία αυτού του εξαιρετικού μουσείου.
22 - 2 - 2012 Κατερίνα Κόικα
με τη συχρηματοδότηση της Ελλάδα και της Ευρωπαϊκης Ένωσης