Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και για λόγους ασφαλείας έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες απομάκρυνσης των κλαδιών και αποκατάστασης του χώρου, η είσοδος των επισκεπτών στο Μουσείο θα πραγματοποιείται προσωρινά από την είσοδο επί της οδού Αγίου Αλεξίου.Ζητούμε την κατανόηση των επισκεπτών μας για την προσωρινή αυτή αλλαγή και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΜε ιδιαίτερη επιτυχία και σημαντική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου 2026 στην Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η σημαντική εκδήλωση με θέμα: «Άυλη Πολιτιστική & Θρησκευτική Κληρονομιά – Αειφόρος Ανάπτυξη και Προβολή».Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Το Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος, στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων, πραγματοποίησε ημερίδα με τίτλο: «Τα μουσεία ενώνουν τον κόσμο και τον χρόνο: Η αφήγηση του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία».
Από το Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος έχουν εκδοθεί και διατίθενται...
Από το βιβλίο επισκεπτών
Όμορφος χώρος, σωστά τοποθετημένες οι εικόνες και η επεξήγηση τους. Επειδή όμως ξέρω γεγονότα που μου έχει εξιστορήσει ο παππούς μου, ο οποίος είχε ζήσει την Κατοχή και τον Πόλεμο του 1940 με τους Γερμανούς, αυτό που με έκανε να αισθανθώ άσχημα, ήταν που είδα το σύμβολο του Ναζισμού που κρεμόταν στον τοίχο του μουσείου, όπως και η σημαία τους με ζωντανά χρώματα μέσα στον υποτιθέμενο τάφο. Δεν θα ήθελα να υπάρχει τίποτα από αυτούς στη χώρα μας, ούτε σύμβολα, ούτε άνθρωποι, ούτε η κουλτούρα τους. Με εκτίμηση,
Ι. Σέργη, 19/4/2014
Η επανάσταση για την ελευθερία έχει αίμα ελληνικό. Η υπερηφάνεια και η αξιοπρέπεια έχουν αίμα ελληνικό. Νιώθω υπέροχα που κατάγομαι από τα Καλάβρυτα, είμαι σίγουρη ότι και να γύριζε ο χρόνος πίσω οι Καλαβρυτινοί θα αντιμετώπιζαν με το ίδιο σθένος Τούρκους - Γερμανούς και οποιονδήποτε βάρβαρο θα προσπαθούσε να μας λεηλατήσει. Έχουμε κουράγιο, δύναμη, αξιοπρέπεια, λεβεντιά. Τα χαρακτηριστικά μας είναι μοναδικά! Είμαστε κράτος ανάδελφο και αξιοζήλευτο. Τιμή και δόξα στην «μαρτυρική Πόλη των Καλαβρύτων» όπως έλεγε και ο παππούς μου.
Συγχαρητήρια για το εξαιρετικό στήσιμο του μουσείου. Πραγματικά η περιδιάβαση στη έκθεση αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία. Η μουσειολογική προσέγγιση του θέματος ιδιαίτερα επιτυχημένη. Όσο υποψιασμένος και αν είναι ο εν δυνάμει επισκέπτης, παρασύρεται αβίαστα στην δίνη των γεγονότων εκείνων των χρόνων και γίνεται ένας από αυτούς που έμειναν πίσω και κοιτούν αυτούς που χάθηκαν. Και πάλι συγχαρητήρια. Αξίζει να γνωστοποιηθεί το μουσείο, όχι μόνο στον Ελλαδικό χώρο, αλλά και στο εξωτερικό για πολλούς λόγους....