Στόχος: Οι μαθητές  του μέλλοντος μέσα από ταξίδι στο παρελθόν αναζητούν πληροφορίες για να κατανοήσουν την έννοια του πολέμου, το γεγονός του Ολοκαυτώματος των Καλαβρύτων και τις συνέπειες που έχει στη ζωή των ανθρώπων, ώστε να ενημερώσουν τους  ανθρώπους της εποχής τους. Επίσης με βιωματικό τρόπο και μέσω της τέχνης  είναι σε θέση να συναισθανθούν το «ιστορικό τραύμα» και να αποκτήσουν φιλειρηνική προοπτική και ελπίδα για το μέλλον.

Σύντομη περιγραφή:

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι ένα ψηφιακό διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων, όπου οι μαθητές γνωρίζουν την ζωή των ανθρώπων  πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το Καλαβρυτινό Ολοκαύτωμα, μέσα από παρουσίαση έργων τέχνης, ποιήματος  και ψηφιακής αφήγησης  επιζούσης

Εκτιμώμενος  συνολικός  χρόνος υλοποίησης: 60΄

Απαιτήσεις  υλοποίησης του προγράμματος:  η/υ και προβολέας οθόνης (projector)

Α΄μέρος

Δραστηριότητες

1η  δραστηριότητα

Διαδοχική παρουσίαση   μέσω προβολέα οθόνης δεκατριών   (13) ερωτήσεων   ψηφιακής μορφής,  όπου οι μαθητές  σε ομάδες των  τεσσάρων ατόμων  μετά από συζήτηση  καταγράφουν τις απαντήσεις τους  σε φύλλο εργασίας- σύνθεση των απαντήσεων και σχολιασμός

2η δραστηριότητα

Καταγραφή συναισθημάτων των μαθητών, μετά από παρουσίαση  πίνακα Ολοκαυτώματος  των Καλαβρύτων

3η δραστηριότητα

Καταγραφή συναισθημάτων μετά  από παρουσίαση  ποιήματος για το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων

4η δραστηριότητα

Καταγραφή συναισθημάτων μετά από ψηφιακή ακρόαση  μαρτυρίας επιζούσης του Ολοκαυτώματος

5η δραστηριότητα

Ψηφιακή παρουσίαση  φιλειρηνικού μηνύματος με μεταφορά στο παρελθόν

6η δραστηριότητα

 

Καταληκτική  συνθετική δράση: Ομαδική εικαστική απόδοση φιλειρηνικού μηνύματος σε μορφή αφίσας

© Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος